La primera setmana d'octubre comença la nova programació de les activitats del Centre Cívic de Tavèrnoles.
Aquesta nova temporada manté moltes de les activitats que s'han anat consolidant al llarg dels darrers anys, i no es descarta la incoproració de noves activitats en funció de la demanada i propostes dels veïns de Tavèrnoles.
A banda d’aquestes activitats programades el Centre Cívic de Tavèrnoles disposa d’un espai fix destinat a Telecentre i Biblioteca on es disposa de 5 ordinadors amb connexió a internet. Un espai que també pot utilitzar-se com a sala d’estudis durant les èpoques d’exàmens universitaris.
Els dilluns al centre
Un espai de trobada on assistents disposen una persona especialitzada per dinamitzar els diferents tallers que es proposin.
Aula Educativa
Recurs socioeducatiu adreçat a infants i adolescents del poble que reben el suport i l’acompanyament en la confecció de deures, i on també s’hi realitzen activitats de caràcter lúdic.
Gimnàs
Activitat dirigida i personalitzada on es treballen diferents tècniques per millorar la salut física.
Zumba
Activitat cardiovascular dirigida on es combinen exercicis de tonificació amb passos de ball.
Bibliobús
Aquesta temporada continua la visita del Bibliobús de la Diputació de Barcelona